Пълнени гъби


Въпреки, че съм от поколението Х, като типичен представител на зодия Близнаци съм на Ти със социалните мрежи, а в последно време Тик-Ток ми е фаворит. Сега ще си кажете, какво общо имат пълнените гъби с Тик-Ток 😄 Общото е, че това е поредната успешна рецепта видяна там, естествено леко променена от мен. 

НЕОБХОДИМИ ПРОДУКТИ 

* 6 едри печурки
* 150 грама прясно сирене(може и крема) 
* 100 грама настърган пармезан
* 50 грама кашкавал
* 2-3 скилидки чесън или 1 ч.л. сух
* 50 грама масло
* няколко перца шивес(сибирски лук) или пресен лук
* сол

Обелвам гъбите, и нарязвам пънчетата на дребно и ги задушавам в маслото с чесъна. След като изстинат добавям сиренето, пармезан и лука и подправям със сол на вкус. 

Напълвам гъбите и отгоре ги поръсвам с настърган кашкавал. Аз пекох в еърфраера на 180 градуса за 15 минути, предполагам, че във фурната ще им трябват 20-25 минути. 


ДА ВИ Е СЛАДКО!!! 

Коментари

Популярни публикации