Пълнени тиквички с яйца и сирене


 В сезона на тиквичките ще ви представя една бърза, лесна и много вкусна рецепта.Въпреки, че никога не бях пробвала комбинация от тиквички с яйца и сирене, винаги съм била скептично настроена към нея, просто не ми звучеше вкусно, докато един ден мъжът ми не ме посрещна след работа с точно такива тиквички.Ами, какво да ви кажа, промених си мнението, изключително вкусни и много леки, а и са напълно съобразени с КЕТО режима на хранене, които спазваме у дома от известно време.

НЕОБХОДИМИ ПРОДУКТИ:

  • 2 тиквички
  • 3 стръка пресен лук или глава стар
  • 2 скилидки чесън
  • 250 гр. овче сирене
  • 3 яйца
  • 100 гр. кашакавал
  • връзка копър
  • 2-3 с.л. зехтин

Разполовяваме тиквичките на две и с лъжица ги издълбаваме от месестата част, която запазваме за плънката.В тиган загряваме зехтина и запържваме лука и чесъна,добавяме наситнената месеста част на тиквичките и готвим, докато водата се изпари и остане на мазнина.Махаме тигана от огъня и оставяме да изстине, след което добавяме яйцата, натрошеното сирене и копъра и разбъркваме добре.

Пълним издълбаните тиквички със плънката и подреждаме в тавичка, в която сме сипали 1 к.ч. вода.Печем в силно загрята фурна около 30 минути или до готовност.Няколко минути преди да ги извадим ги поръсваме с настърган кашкавал.
Ами това е, бързо, лесно и ужасно вкусно.

ДА ВИ Е СЛАДКО!!!


Коментари

Популярни публикации