Вафлена торта




  Ровейки се из нета съм срещала доста рецепти за торта с вафлени кори, но в наше "село" досега не бях намирала такива в магазините.Вчера обаче пазарувайки в кварталният магазин погледа ми се спря на тях, явно имат обновяване на асортимента и веднага реших да си купя един пакет.По спомени се сетих, че в повечето кремове за такива торти присъстваше и халва и масло, та си набавих и тези продукти.Прибрах се доволна и твърдо решена да пристъпя към правенето на торта, но след бърза справка с Гугъл се оказа, че в повечето рецепти за крем за вафлена торта присъства солидно количество шоколад, който в моят случай липсваше.За това пристъпих към любимата ми импровизация и ето какво се получи в крайна сметка :)

Необходими продукти:

1 пакет вафлени кори-8 броя


800 мл. прясно мляко

250 гр. халва 

5 с.л. захар
1 с.л. какао
1 нишесте ванилия
70 гр. краве масло

Слагаме 700 мл. мляко на котлона, прибавяме захарта, какаото и натрошената халва и бъркаме непрекъснато докато заври.Прибавяме на тънка струйка и при непрекъснато бъркане разтвореното в 100 мл.студено мляко нишесте.След като свалим крема от котлона прибавяме маслото на части и бъркаме постоянно до пълното му усвояване.
Сглобяваме тортата, като редуваме корите и крема, последната кора нарязах на триъгълници и ползвах за декорация.Тортата трябва да отлежи минимум 2 часа в хладилника.
Да ви е сладко.



Коментари

  1. Готова е вече и чака да "узрее" в хладилника.Позволих си обаче и аз да се отклоня леко, слагайки орехи между всеки блат и малко повече какао.
    Благодаря за хубавата рецепта!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации